Monday, February 21, 2011

come back & changes

Witam wszystkich ! Większość z Was zapewne zdążyła zauważyć ,że zniknęły prawie wszystkie posty...otóż dopadło mnie jakieś dziwne załamanie i rozgoryczenie.Blog miał zostać całkowicie usunięty...,jednak coś mnie przed tym czynem zatrzymało...zdałam sobie sprawę ,że nie mogę Was tak zostawić i wprowadziłam przy okazji dość duże zmiany.Zmieniłam szatę graficzną oraz postanowiłam ,że będę robiła zdjęcia w poziomie..jak dla mnie lepiej się prezentują : )
Dziś dosyć skromnie..nareszcie pokazałam sukienkę z jelonkami z atmosphere ,jest na ramiączkach ,ale było tak zimno ,że nie miałam siły ściągnąć katany.Torba i koturny już były, ale tym razem wystąpiły w "grzecznym" wydaniu.
Ostatnio kupiłam nową torebkę oraz tenisówki w panterkę ,którymi mam zamiar pochwalić się już w następnym poście.Miłego oglądania życzę ! Trzymajcie za mnie kciuki, aby znowu mi czasem na myśl nie przychodziło usuwanie bloga, bo tak na prawdę, to jedyna rzecz ,która sprawia ,że "żyję" !

Pozdrawiam
Mary-Kate


  sukienka atmosphere ( wymiana na szafie )
katana sh
charms ( wymiana na szafie )
torba h&m
zakolanówki atmosphere
koturny fusion ebay.com

43 comments:

  1. koturny prześliczne, chętnie bym ci je skradła ; p

    droppstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ej! W żadnym wypadku nie kasuj! Też wiele razy miałam zamiar swojego usunąć, ale cieszę się, że tego nie zrobiłam :) To daje mi dużo radości i z tego co piszesz- tobie też, więc niewarto z tego rezygnować :) Zawsze można po prostu nic nie dodawać w chwilach braku weny, ochoty, czasu czy wątpliwości...takie osobiste zawieszenie, które nikomu nie szkodzi :)

    ściskam ! :)

    ReplyDelete
  3. swietny zestaw ;)
    dobrze, ze nas nie zostawilas.
    Tez mialamkiedys takie załamanie, ale tak jak ty stwierdzilam, ze trzeba cos zmienic i blog zyje.
    Co do zdjec poziome prezentuja sie tak samo swietnie jak pionowe tylko kwestia dopasowania szerokosci zeby byly identycznej :)

    ReplyDelete
  4. a! i szata graficzna jest super - zwałaszcza czcionka i zegar :D zestaw też na plusikkk

    ReplyDelete
  5. zestaw bardzo fajny :)
    bardzo lubię jeansowe kurtki a torba i koturny są prześliczne *.*

    ReplyDelete
  6. jezu, juz sie przestraszylam, ze usuniesz. O.o
    wygladaasz pieknie <3

    ReplyDelete
  7. jelonki są śliczne, ale na uwagę zasługują też buty :)

    ReplyDelete
  8. boże ! <3 pięknie ! uwielbiam te koturny

    ReplyDelete
  9. ała, zimno! ale pomimo tego super i zazdroszczę Ci koturnów!

    zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  10. dość podobne koturny są teraz na allegro z atmo, o ile sie nie myle.

    ReplyDelete
  11. super zestaw

    http://pocahontas-marta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. kiedy ta torba była w hm? :O piękna!

    ReplyDelete
  13. do Anonimowy : torebki pojawiły się jakiś msc temu w h&m,ale do teraz można je jeszcze spotkać :)

    ReplyDelete
  14. boska torba! dodam Twój blog do ulubionych stron szafiarskich na swoim blogu aby cześciej tu wpadać :)

    Jestem nowa w świecie szafiarstwa, jakbyś chciała to zapraszam Cię TUTAJ na mojego bloga do wyrażenie swojej opini!

    ReplyDelete
  15. a mi do gustu najbardziej przypadła spódniczka :)

    ReplyDelete
  16. hej

    zmontowałam swój filmik w programie sony vegas pro :)

    ReplyDelete
  17. buty boskie!!!!masz talent nie kasuj bloga!!!!

    ReplyDelete
  18. fajny zestaw-super zdjęcia :)

    ReplyDelete
  19. Nie rób mi tego kobieto bo cię uwielbiam! :)

    ReplyDelete
  20. dziękuję za cenną radę! powiększyłam zdjęcia jak i rozciągnęłam bloga i wydaje mi się, że teraz wygląda o wiele lepiej :)

    ReplyDelete
  21. Jestem na TAAAK;)) Również jestem szczęśliwa posiadaczka tej torby;))Pozdrawiam

    ReplyDelete
  22. Zajebiste buty O_O Zdecydowanie must have.
    Nie wyglupiaj sie i nie kasuj bloga, bo dobrze ci wychodzi.

    www.theblutroyale.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. dodaj tez widgeta z bloglovin, zebym ja i inni mogli tu czesciej zagladac : )

    ReplyDelete
  24. Jak dobrze,że nie usunęłaś :D żeby Ci więcej takie pomysły nie pzychodziły ! :D:D

    świetny set :)

    ReplyDelete
  25. Ależ ja Ci zazdroszczę tych butków...

    ReplyDelete
  26. dziękuję bardzo za dodanie do obserwowanych ; p
    myślałam, że mam twój blog, a okazało się, że jest inaczej, dlatego też dodałam ;))
    droppstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. bardzo fajnie
    dobrze ze nie skasowałaś bloga
    i fajnie że moja stylizacja zrobiła na Tobie wrażenie:)))
    pozdrawiam!

    ReplyDelete
  28. bardzo mi się podoba Twoja bransoletka

    ReplyDelete
  29. masz świetny blog i porzuć te przygnębiające myśli, bo chciałabym widzieć częściej Twoje znakomite stylizacje:))

    ReplyDelete
  30. wyglądasz cudnie :) uwielbiam katanki :) Twoja jest świetna :) pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  31. szata graficzna cudna, ale głupolu jak mogłaś usunąć wpisy ? nie dobrze :) uwielbiam Twój styl i blog więc ani mi się waż !:PP
    prosze o wyrażenie opinii na temat mojej nowej notki o mcqueenie i torebkach :) pozdrawiam
    www.pozerki.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. powiem nieładnie: oddawaj usunięte wpisy!! koturny kocham razem z Tobą, blog to fajna sprawa, też coś w rodzaju pamiętnika.

    ReplyDelete
  33. Torebka i buty super! Powtarzam się ?? ;)

    ReplyDelete
  34. Cute outfit! I really love your shoes!
    Nice blog!
    follow me? I'll be very happy if you do it!Thank you so much!
    www.cipollainspiration.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Szkoda by było, jakbyś usunęła bloga.
    Była by to wielka starata .
    Dodaję Cię do obserwowanych, bardzo fajny zestaw. Będę tu często zaglądać ;DD

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !