Friday, February 25, 2011

następne do kolekcji

Witam !
Ostatnio udało mi się uzbierać trochę kasy ...zainwestowałam ją w dwie pary koturn : ) 
W końcu wiosna tuż tuż.Czarne musiałam kupić ponieważ moje z h&mu są w fatalnym już stanie i za niedługo spotkają się pewnie z koszem : (
Drugi wybór nie był prosty....zastanawiałam się nad koturnami w panterkę ,ale padło na te w kolorze kawy z mlekiem.Teraz tylko pozostaje mi czekać na wiosnę !!!!!!
A jak Wasze przygotowania wiosenne ? : )
Ps.Miłego weekendu !!!!!!

 

mój absolutny MUST HAVE <3


 

20 comments:

  1. piękne koturny! też planuję zakup i też 2 par, jednak u mnie trudno z oszczędzaniem :( ale niedługo przypływ pieniędzy więc pierwszą rzeczą jaką trzeba będzie kupić, będą wlasnie- koturny! a must have cudny!

    ReplyDelete
  2. Też właśnie zbieram już od sporego czasu na takie koturny jak z pierwszego zdjęcia, ale ciagle chodzę na zakupy i wydaję pieniądze na inne rzeczy ehhh...

    ReplyDelete
  3. Świetny wybór ! ...ja również planuję zakupić te koturny nude ;)
    Twój Must Have stał się również moim... BOSKIE buciorki !!

    pozdrawiam...

    ReplyDelete
  4. hah, właśnie dzisiaj odebrałam paczkę z tymi koturnami w kolorze nude ; p
    są suuper ;))

    ReplyDelete
  5. Oj te ostatnie też śnią mi się po nocach :)
    A koturny...to przydałyby mi się.

    ReplyDelete
  6. skąd te koturny? ja planuję kremowe, ale w troszkę innym kształcie ;D

    ReplyDelete
  7. plamka koturny kupiłam na allegro : )

    ReplyDelete
  8. cudne ,ale ostatnie to ohhh i ahhh <3
    :)

    http://pocahontas-marta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. koturny wspaniała sprawa, sama posiadam te z 1 zdj i naprawdę polecam są bardzo ale to bardzo wygodne więc bez wahania bym je kupiła lecz nie ukrywa są troszkę opatrzone więc może te 3

    ReplyDelete
  10. Uwielbiam te beżowe. Od zawsze chcę je mieć, jednak na razie jest zimno więc nie inwestuję w nie ;) Co do mnie, muszę kupić sobie jakąś kurtkę. W końcu nie będę całej wiosny śmigać w skórzanej ;)

    ReplyDelete
  11. śliczne!
    też bym chciała... ale ja mam ponad 185cm w takich koturnach >.<

    ReplyDelete
  12. ja przez blogi polubiłam tego typu buty, muszę w końcu chyba sobie kupić jakieś koturny

    ReplyDelete
  13. Wspaniałe koturny ;)A gdzie kupione te pierwsze ? ;)

    ReplyDelete
  14. Świetne koturny. Dobry wybór z tym kawowym kolorem, panterka jest wszechobecna na blogach.

    ReplyDelete
  15. świetne są!

    ja dopiero próbuję moich sił w tworzeniu bloga. zapraszam do mnie: http://oofashiona.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. i love your blog so much!♥

    ReplyDelete
  17. Bardzo podoba mi się ten fason butów !.
    Najbardziej podobają mi się te 1 ;o

    ReplyDelete
  18. very nice Blog ♥

    hugh serah

    http://serah-de-fashix.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. agreed. love the last pair of boots with the silver!

    ReplyDelete
  20. Najbardziej podobają mi się te ostatnie ;D

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !