Sunday, February 27, 2011

Queen of Poland 2011

"Marzy ci się korona najpiękniejszej, błysk fleszy, podziw mężczyzn i zazdrość kobiet?" - pytaliśmy przed tygodniem panie, jednocześnie zachęcając je do wzięcia udziału w konkursie Queen of Poland 2011.

Nie spodziewaliśmy, że aż tyle dziewczyn marzy o koronie najpiękniejszej Polki. Z kilkuset zgłoszeń, jakie do nas dotarły, musieliśmy jednak wybrać tylko sto. Od teraz aż do północy 6 marca br. wybierać będziecie wy - użytkownicy portalu INTERIA.PL. Wystarczy, że wyślecie SMS-a!

Dziesięć najwyżej ocenionych dziewczyn zostanie zaproszonych do wzięcia udziału w ćwierćfinale konkursu Queen of Poland 2011 bez konieczności startu w wyborach regionalnych. O tym, czy wybrane przez was piękności przejdą dalej będziemy informować na bieżąco na stronach portalu.

KOCHANI UDAŁO MI SIĘ DOSTAĆ DO SZCZĘŚLIWEJ 100 !!!!! 
BY PRZEJŚĆ DALEJ POTRZEBUJĘ JAK NAJWIĘKSZEJ ILOŚCI GŁOSÓW W POSTACI SMSÓW !!!!!!!
JEST TO DLA MNIE DUŻY SZOK PONIEWAŻ ZGŁOSZENIE WYSŁAŁAM SOBIE OT TAK Z NUDÓW... A TU TAKA NIESPODZIANKA : )
ZAGŁOSOWAĆ MOŻECIE W BARDZO PROSTY SPOSÓB WYSYŁAJĄC SMS O TREŚCI IA.98 NA NUMER 7152 !!!!!!!

LINK : http://facet.interia.pl/raport/queen-of-poland-2011/galerie/queen-of-poland-2011/pretendentki-do-tytulu-queen-of-poland-2011/zdjecie/duze,1418149,98,1058

Koszt wysłania SMS-a wynosi 1,23 z VAT.
Każdy użytkownik portalu może wysłać dowolną liczbę SMS-ów na dowolną liczbę kandydatek.
Plebiscyt przeznaczony jest dla abonentów wszystkich sieci komórkowych w Polsce.


Z GÓRY DZIĘKUJĘ ZA WSZYSTKIE ODDANE GŁOSY !!!!!


19 comments:

  1. Świetna stylizacja . I gratuluję małego sukcesu :-)

    ReplyDelete
  2. gratuluję ;) obejrzałam wszystkie zdjęcia i moim zdaniem masz duże szanse, bo to co tam zobaczyłam - masakra:D sama pewnie wiesz, o czym mówię. powodzenia! ;**

    ReplyDelete
  3. Love your outfit!The hat is amazing<3

    http://mademoiselleconomist.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. serdeczne gratulacje, znam nawet jedną panią z jury tego konkursu. Ja osobiście jakaś inna jestem, nigdy mi się korona nie marzyła, ale Tobie życzę powodzenia i trzymam kciuki:):):)

    ReplyDelete
  5. Sms wysłany. Jesteś najlepsza. Wyglądasz pięknie w tej czapie. Muszę Cie w końcu dodać do obserwowanych :)

    ReplyDelete
  6. Dziękuję Ci :* Chętnie bym wstawiała większe, ale niestety nie mam pojęcia jak zmienić szablon żeby był taki szeroki :(

    ReplyDelete
  7. wygladasz cudownie kochana:)
    i gratuluje i zycze powodzenia

    behindblueeyes

    ReplyDelete
  8. Gratuluję i życzę dalszego sukcesu ! ... i spełnienia marzeń... :)

    pozdrawiam...

    ReplyDelete
  9. Gratulacje, a co do zestawu- świetnie Ci w tej czapce ;-)

    ReplyDelete
  10. Ja wiem, że jest świetna ;d Ale zdobycie jej było wręcz cudem ;)

    ReplyDelete
  11. Śliczne stylizacje.!
    Super blog.!
    Zapraszam do mnie^^

    ReplyDelete
  12. Podoba mi się tu ;)
    Obserwuje i zapraszam do mnie ;p

    http://sot-om.blogspot.com/


    Pozdrawiam xD

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !