Friday, July 15, 2011

big black bow session

Pogoda znowu się popsuła...plany wyjazdu do pracy tak samo..ostatnio nic dobrego mnie nie spotyka, co sprawia ,że moje chęci do robienia postów również ulegają znacznemu obniżeniu ,ale jak to powiadają : po burzy zawsze świeci Słońce : ) nie wiem tylko czy i w moim wypadku to się sprawdzi...
Chwilową poprawę nastroju sprawiła mi listonoszka przynosząc paczkę od romwe z moją galaktyczną spódnicą i pomarańczową kopertówką ,które pojawią się w następnej stylizacji ..o ile nie wymyślę czegoś innego ;p ; )
Zdjęcia ,które dziś publikuję są zasługą zdolnej Martyny.DZIĘKUJEMY !
ps.Czy możecie uwierzyć ,że tą cudną torebkę kupiłam tylko za 2 zł w lumpeksie ? : ) Tak dokładnie tak ! Kosztowała mnie całe 2 zł : )
Udanego weekendu życzę Kochani i zapraszam do oglądania !
Pozdrawiam !



szorty sh + diy 
kokarda h&m
torebka no name sh
buty h&m


48 comments:

  1. nooo, torebka to zacny łup :D

    zapraszam do nas http://vampiresandsweethearts.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. prześliczne zdjęcia:) Ty również pięknie wyglądasz.

    ReplyDelete
  3. prześliczna bluzka :) i cudowny uśmiech!

    zapraszam: http://ms-asam.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. 2 złoty za taką torebkę?;o Zazdroszczę Ci jej jak cholera, hehe Szkoda, że ja nigdy nie trafiam na takie cudeńka:(
    D.

    ReplyDelete
  5. wow! Torebka rozłożyła mnie na łopatki! Jest na prawdę boska!:D
    Masz też cudowne spodenki:D
    Cały zestaw bardzo mi się podoba,inspirujesz mnie:D

    ReplyDelete
  6. Fajnie , że ta cud torebka kosztowała cię 2 zł ;oo

    ReplyDelete
  7. wow, uwielbiam takie zdobycze i to za taką cenę!
    pięknie wyglądasz:)

    ReplyDelete
  8. Genialne szorty ! Torebka jest genialna :)
    Piękna jesteś ! :)

    ReplyDelete
  9. kochana miazdzysz na calej linii, bosko

    ReplyDelete
  10. świetne zdjecia, i outfit też:)

    ReplyDelete
  11. cudowne spodenki:)

    http://cornersofthefashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Super outfit :)
    Zdjęcia niesamowite, ale proszę Cię o jedno:
    Uśmiechaj się tak często na zdjęcia jak tutaj, masz uroczy uśmiech :)

    ReplyDelete
  13. oh stara, no poprostu pieknie !!! drugie zdj wymiata !!

    Zapraszam do siebie na konkurs, do wygrania bon na 120 zł margaret-j

    ReplyDelete
  14. uwielbiam Twoją urodę i styl. super! :)

    ReplyDelete
  15. Świetny zestaw, mam podobną koronkową bluzkę :)

    ReplyDelete
  16. cudna bluzka!! piękne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  17. dziewczyno, od dziś proszę o jak najwięcej uśmiechu, bo piękny masz ten uśmiech :))
    torby zazdroszczę, kapitalny łup!

    ReplyDelete
  18. Jak zawsze genialnie wyglądasz :)
    Bardzo mi się podoba torebka.


    U mnie nowy set- ZAPRASZAM

    ReplyDelete
  19. Świetna torebka! Zdjęcia są po prostu boskie :)

    Zapraszam do mnie ♥

    ReplyDelete
  20. pięknie wyglądasz jak zawsze, podziwiam Twoją odwagę i gust! chylę czoła :)

    ReplyDelete
  21. Torebka jest niesamowita, zdjęcia również :)

    ReplyDelete
  22. Jedziesz po bandzie!
    Wyglądasz świetnie ;)

    ReplyDelete
  23. Wszystko jest idealne! A zdjęcia mega pozytywne :)

    ReplyDelete
  24. chciałam tylko dać znać, że nominowałam Twojego bloga do One Lovely Blog Award (:
    http://pearlbow.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. witaj , nominowałam Cię do One Lovely Blog Award.
    więcej info u mnie : )

    ReplyDelete
  26. Nominowałam Cię do One Lovely Blog Award. Więcej info u mnie ;))

    ReplyDelete
  27. Chcę Ci dać znać, że nominowałam Twojego Bloga do One Lovely Blog Award. :)

    ReplyDelete
  28. więcej informacji ; http://xzaneta.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
  29. www.patiness.blogspot.com

    Zapraszam :)

    ReplyDelete
  30. świetne zdjęcia! torebka za 2zł heh kto by pomyślał:) pozdrawiam

    ReplyDelete
  31. wow pięknie, a kokarda to takie puszczenie oczka, że nie jest do końca tak serio :) świetnie!
    od razu trafiłaś do obserwowanych :D

    www.ed-edd-eddie.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. wow, super wyglądasz, jak zwykle z resztą! :D

    ReplyDelete
  33. Nominowałam Cię do One Lovely Blog Award.
    więcej info u mnie : )

    ReplyDelete
  34. Zostałaś nominowana do One Lovely Blog Award.

    Więcej informacji tu: amazingstardollworld.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  35. Cudownie być z powrotem - na takie nowe zestawy warto było czekać!!! :D Rewelacyjnie wyglądasz - a torebka jest przepiękna <333

    Buziaki :*****

    ReplyDelete
  36. ślicznie wyglądasz :)
    xx

    www.sasanja.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. gorgeous big black bow!!! love it very much!!! completely perfect combination. you look so attractive and adorable on this dress. all in all, awesome.

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !