Wednesday, August 3, 2011

tiger t-shirt & brown bag + INTERVIEW

Nesstyle nareszcie wróciła z wakacji co zaowocowało poniższą sesją : ) W roli głównej koszulka z tygrysem i mój skórzany worek ,który stał się moim numerem 1.Dziś kolejny raz postanowiłam założyć marmurki i tak powstał nieco miejski look.Zapraszam Was Kochani do przeczytania mojego drugiego już wywiadu ,który ukazał się na łamach bloga magazynu modowego SHHH!UTTER : )


koszulka www.romwe.com
worek allegro.pl
marmurki reserved
buty graceland



50 comments:

  1. po prostu rewelacyjny set:)

    ReplyDelete
  2. to ten worek, który pokazywałaś wczesniej. ;) byłam bardzo ciekawa, jak będzie się prezentował w zestawie - tu wygląda bardzo ok. lepiej niż myślałam, ze będzie wyglądał.
    pozdrawiam serdecznie! ;)

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. świetna torba u mnie też by była numerem jeden, podobają mi się podwinięte nogawki, mogła bym się tak ubrać, super:):)

    ReplyDelete
  4. Ale pięknie wyglądasz w rozpuszczonych włosach! :)

    ReplyDelete
  5. tak zwykle, ale super się prezentuje:)

    ReplyDelete
  6. pięknie wyglądasz! cudowna koszulka ;)

    ReplyDelete
  7. Te okulary świetnie pasują do Twojej twarzy.

    ReplyDelete
  8. Jak nazywa się przedawca na allegro od torebki? Bo wygląda ona świetnie :)

    ReplyDelete
  9. Olga : to była jednorazowa aukcja ; (

    ReplyDelete
  10. spodnie są genialne!! :)a w koszulce się zakochałam :]

    ReplyDelete
  11. Ach uwielbiam Cię w takim wydaniu, ten t-shirt jest boski, a spodnie i worek <333

    Wywiad pochłonęłam w całości - kibicuję Ci mocno Kochanie :****

    ReplyDelete
  12. Bardzo mi się podoba ten outfit.

    www.magdalenesophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. świetny zestaw;)
    poza tym bardzo lubię Twoją urodę

    ReplyDelete
  14. świetny zestaw!;) Torba genialna!;)
    zapraszam do mnie;)

    ReplyDelete
  15. Bardzo, bardzo, bardzo mi się podoba!

    ReplyDelete
  16. torba ;*, świetne zestawienie, zapraszam do nas!

    ReplyDelete
  17. Love you and your style!!
    I've got a new blog and I'd like you to visit it! For sure you're gonna like it!!
    xoxo
    http://justlikeinhollywood.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Bardzo podobają mi sie t0shirt i spodnie :D

    ReplyDelete
  19. J'aime le skinny neige !!!!

    ;)

    Alizée
    http://ledressingdalizee.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. girl you rock, i love this soo much!
    true inspiration!
    XX Demi Knight

    ReplyDelete
  21. I sama już nie wiem, czy podoba mi się bardziej koszulka, czy spodnie :)

    ReplyDelete
  22. Wow. Buty to cudo. Cały zestaw też.

    ReplyDelete
  23. Świetny! Miejski i casual'owy. Jeden z Twoich lepszych zestawów :)

    ReplyDelete
  24. świetnie wyglądasz!!!!!
    I buty masz podobne do moich;)
    Jak to mówię z pinezkami;)
    Na drewnianej podeszwie?

    ReplyDelete
  25. Omg!! i totally want your shirt!! Very awesome!! I lovveee it!
    xoxo asiahlynn

    ReplyDelete
  26. tygrys przełozony z przodu a spodnie za ciasne,fatalnie wyglada suwak.

    ReplyDelete
  27. nie jest przełożony to raz : ) a dwa spodnie nie są za ciasne po prostu mają to do siebie ,że suwak tak wyłazi.

    ReplyDelete
  28. BARDZO, bardzo i jeszcze raz bardzo ;) podoba mi się Twój styl :) W tej sytuacji nie pozostaje mi chyba nic innego jak dodać Cię do obserwowanych :)
    P.S. Tygrysi t-shirt prezentuje się genialnie - super, że nadruk znajduje się zarówno z dwóch stron. I marmury też są MEGA. Przydałyby mi się takie do kilku rockowych stylizacji :D
    pozdrawiam :)
    dangerous-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. świetny kolor spodni:P
    zapraszam do mnie:)

    ReplyDelete
  30. love the outfit! you look adorable! follow me back maybe?

    http://ieatyogurtforbreakfast.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. wspaniała stylizacja! zakochałam się w twojej bluzce :) gratuluje wywiadu i życzę dalszych sukcesów!

    ReplyDelete
  32. świetne marmurki i uwielbiam Twój nagłówek bloga! :)

    ReplyDelete
  33. świetniee ! i twoje włosy <3

    ReplyDelete
  34. marmurki masz naprawdę świetne ;]] Ahh, a ta torba jest genialna !

    ReplyDelete
  35. Rewelacyjny zestaw, bardzo mi się podoba. Prosty outfit, ale jednak ma coś w sobie, co przyciąga uwagę :)

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !