Friday, September 30, 2011

city lights

Zdjęcia są efektem przypadkowej sesji w Katowicach obok spodka. Kilka dni temu otrzymałam paczkę od SZALEO.PL. Znalazłam w niej m in tą właśnie czapę.
W połączeniu z marmurkową kataną nadała stylizacji grunge'owej nuty. To zdecydowanie moje klimaty : )
Sukienkę kupiłam już dawno, ale na blogu jest po raz pierwszy.  

W najbliższym czasie pokażę Wam jeszcze kilka nowości, więc bądźcie czujni !
Póki co zostawiam Was z fotkami : ) Miłego oglądania !

Przypominam o konkursie NOVAMODA. Zgłoszenia zbieram do godziny 22.00 ! 



katana sh
sukienka h&m
czapa szaleo.pl
torebka primark
koturny papilion.pl

30 comments:

  1. świetny zestaw :)
    a trzecie zdjęcie od końca ubóstwiam <3

    ReplyDelete
  2. Sukienka i czapa <3

    ReplyDelete
  3. wyglądasz przesłodko :) piękna sukienka

    ReplyDelete
  4. ale super! :)) podoba mi się :)

    ReplyDelete
  5. Koleżanka wysłała mi link do tego bloga twierdząc, że widzi podobieństwo. I co widzę? Moją sukienkę, mój naszyjnik i moja katana! ;D

    Zapraszam do mnie:
    http://themintmind.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. lovely dress!
    ceeharvey.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. uwielbiam taką zieleń, sukienka urocza:)

    ReplyDelete
  8. zdjęcia są meega <3 czapka jest fantastyczna. zwłaszcza w twojej stylizacji :D

    ReplyDelete
  9. wow, strasznie mi się podoba, jeszcze ta jeansowa katana do tego, no chylę czoła takiemu zestawowi!!

    ReplyDelete
  10. przepraszam za pytanie, ale możesz podać mi tytuł tej piosenki z tego filmiku co miałaś legginsy w panterkę z 14 chyba.. ? Bardzo mi zależy. ; ))
    Stylizacja i zdjęcia jak zawsze świetne ! :)

    ReplyDelete
  11. Masz taka minę jak moja nauczycielka od chemii:/
    Uśmiechnij się czasem do zdjęć, bo jesteś śliczna!
    :)

    ReplyDelete
  12. Kiedy jakieś kurtki plaszcze workery na zimę?;)
    Bardzo fajny blog,pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  13. *Zawsze podaję jakiej piosenki użyłam do video a teraz mi z głowy wyleciało ;p

    Ellie Goulding - Guns And Horses (Tonka Remix)

    *kurtki i workery,spokojnie będą narazie nie jest tak zimno : )

    ReplyDelete
  14. piękne zdjęcia

    www.magdalenesophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Pięknie!

    Fantastyczny zestaw: prosty, ale z charakterem ;) No i moje prawie-rodzinne strony!

    ReplyDelete
  16. Bardzo dziękuje za tytuł ! ;)

    ReplyDelete
  17. piękna sukienka!
    xx

    www.sasanja.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. uwielbiam ten zestaw w całości. Jestem nim totalnie zauroczona i od dziś poszukuję takiej katany!

    ReplyDelete
  19. Nie wyglądasz na 20lat.. :) Tak na moje oko masz ok 18.
    Świetnie wyglądasz
    http://koongaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. PRZEPIEKNE zdjęcia. Outfit swetny na luzie i wygodny :)



    cherir-vogue.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. genialna stylizacja, cudne zdjecia.
    pozdrawiam

    http://www.mybabymydarlig.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. heey, great photos ;) love your look
    can you visit my blog?

    truecolorsoffme.blogspot.com/
    follow me? =D

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !