Tuesday, May 8, 2012

FW DAY 2 OUTFIT

Wszyscy już prawie skończyli dodawać posty z FW, tylko ja oczywiście jestem spóźniona zawsze, wszędzie i ze wszystkim ; P
Nie miejcie mi tego za złe ! No ! : )
Tak więc wrzucam fotki z drugiego dnia.Outfit właściwie nie jest jakiś wymyślny.
W tym dniu postawiłam zdecydowanie na wygodę pomijając fakt, że później musiałam się męczyć na upale w koturnach, aleeee warto było !
Dziękuję jeszcze raz wszystkim !
Za niedługo postaram się dodać posta ze zdjęciami z pokazów : )


 Z Dziewczynami ;* Ja, Ania, Ewa, Mia, Asia, Eve.

ramoneska no name
okulary backstage
transparent shirt felicee.com

23 comments:

  1. uwielbiam tą torebkę. :*
    A cały strój jest cudny:*

    ReplyDelete
  2. legginsy są extra, fajny, mocny zestaw :) fryzura genialna jak zawsze ♥

    ReplyDelete
  3. Oj, uwielbiam Twoją fryzurę!!

    ReplyDelete
  4. Widziałem na fejsie, ładnie :)

    ReplyDelete
  5. kokardka <3! mocno i interesująco!:) świetne spodnie!

    ReplyDelete
  6. Stylizacja jest super, ale fryzura tym razem wymiata !! :)

    xoxo

    ReplyDelete
  7. stroj fajny, troche abstrahujacy od lookow ,ktore przewaznie prezentujesz na blogu, przedwszystkim tym ,ze zdjecia nie sa tej samej jakosci co zwykle - ale nie zrozum mnie zle, uwazam ,ze to dobrze, poniewaz mozemy cie zobaczyc w wydaniu bardziej codziennym, czy tez wygodnym, a zatem chyba troche bardziej realnym
    pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. jakość inna bo inny obiektyw hehehehe :P a jednak zmianę widać ..kocham moje małe wielkie 50 mm <3

      Delete
  8. Genialna fryzura! Uwielbiam te leginsy :)

    ReplyDelete
  9. To nie leginsy, to jeansy.

    ReplyDelete
  10. Ślicznie, powiedz proszę jak robisz tą kokardkę ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://mary-katefashion.blogspot.com/2012/04/floral-dress-my-new-hairstyle.html : )

      Delete
  11. cudny zestaw :) zaluje, ze mnie nie bylo:) ale chociaz glosik uslyszalam na filmiku:*:)

    ReplyDelete
  12. Za kazdym razem zachwycają mnie te kosmiczne legginsy. Ahh, gdybym tylko byla młodsza... ;)

    ReplyDelete
  13. jeśli tak wyglądają osoby uważające się za spece od ubierania to porażka!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja się nie uważam ..nie wiem gdzie to napisane jest ? : )

      Delete
  14. ile masz wzrostu ? ;)

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !