Saturday, November 24, 2012

white & burgundy

Kiedyś na facebooku pisałam o moich łupach z sh. Dziś pojawia się pierwszy z nich ; ) 
Biały sweterek kupiłam za kilka złotych i jestem z niego bardzo zadowolona. Noszę go do legginsów i obszernych kominów, tak jak w tym zestawie ; ) 
To chyba najwygodniejsza i najprostsza opcja na jesień.
Rude botki, które początkowo przegrały z rockowymi vagabondami teraz są przeze mnie uwielbiane.
Dziś rozpoczynam definitywne rozjaśnienie włosów. Jeśli efekty będą zadowalające, to opiszę to na blogu po pewnym okresie czasu ; ) 
Póki co życzę miłego weekendu ! Kiss :*


 photos by my Mum 

sweter sh
komin allegro
legginsy reserved
torebka marcb
botki sarenza

55 comments:

  1. bardzo ładny sweter, a botki mają cudowny kolor :)

    ReplyDelete
  2. bardzo ładny zestaw, a ten sweter to niezły łup!

    ReplyDelete
  3. świetny zestaw <3
    zapraszam do mnie na akcje drożdżową :)

    ReplyDelete
  4. Piękny komin:) Rewelacyjnie wyglądasz:)

    http://annaantje.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Super komin, dałabyś do niego link bo szukam na prezent dla kumpeli

    ReplyDelete
    Replies
    1. proszę ; )
      http://allegro.pl/piekny-golf-gruby-kolnierz-komin-tunel-20-kolorow-i2708516043.html

      Delete
  6. Twoja mama też studiowała fotografie ?

    ReplyDelete
  7. no piękny ten sweterek <3
    co do włosów, to może spróbuj kąpieli rozjaśniającej? dziewczyny po 4 razach schodzą z farbowanej czerni do jasnego brązu :)

    ReplyDelete
  8. świetny zestaw! Taki uroczy <3
    Masz dobrego fotografa xDDD Pozdrów go ^^

    ReplyDelete
  9. piękne te botki! W ogóle to mój ulubiony zestaw, lubię takie połączenia! I komin, cudo <3

    ReplyDelete
  10. Sweterek jest superowy ;) i wszystko swietnie lezy.

    ReplyDelete
  11. No, zestaw ciepluchny i bardzo dobrze ;)

    ReplyDelete
  12. zakochałam się w Twojej biżuterii!!!!!:D

    ReplyDelete
  13. to pierwsze czarno-białe zdjęcie jest świetne :D
    =

    ReplyDelete
  14. Botki są piękna, całość prezentuje się całkiem fajnie.:)

    ReplyDelete
  15. Świetny, codzienny zestaw- w sam raz na jesień :) A buty mnie urzekły- świetny model i kolor :)

    add-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Całość jest świetna :) sweterek bardzo mi się podoba .

    Pozdrawiam! M.

    ReplyDelete
  17. ładnie, ładnie ;) a kolor twoich włosów piękny ;)

    ReplyDelete
  18. Pomadka i lakier odpadaja... paskudza calosc....

    ReplyDelete
  19. Przepięknie wyglądasz,komin cudo.

    ReplyDelete
  20. Uśmiechaj się częściej! Świetnie połączyłaś te wszystkie kolory! Komin jest boski!!!

    ReplyDelete
  21. Jestem zachwycona butami, w tej stylizacji wyglądają świetnie!

    ReplyDelete
  22. Świetna stylizacja! Lubię połączenia obszernej góry z bardziej dopasowanym dołem :) I dobry pomysł ze zmianą koloru włosów. Nie mogę się doczekać efektu końcowego ;)

    Pozdrawiam,

    Ewelina

    ReplyDelete
  23. Idealny zestaw, biel zdecydowanie góruje :)

    ReplyDelete
  24. Świetne są te botki, sweterek boski :)

    http://pasteloove.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Piękny komin:)
    Zapraszam do mnie: http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=9185666

    ReplyDelete
  26. fajnie wyglądasz w tym kominie;) ja Ci powiem, bo też mam czerwone włosy i chce zejśc.. farbowałam sobie ostatnio na ciemny brąz i nic mnie nie złpało.. może jedynie trochę mi sięten czerowny uspokoił, już nie jest taki żywy ale nic więcej.. nie wiem może jak następnym razem pofarbuję to już mizłapie.. a Ty na jaki kolor planujesz przejść?

    ReplyDelete
  27. Stylizacja na szóstke z plusem!!
    Pozdrawiam
    i zapraszam do siebie
    http://justmystyle89.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Komin i sweter - rewelka! Ogólnie bardzo prosty, a mimo to świetny outfit :)

    ReplyDelete
  29. super outfit;)

    pozdrawiam
    http://emyniaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Cudowne kolory, wszystko idealnie do siebie pasuje :) wygladasz uroczo :*

    ReplyDelete
  31. ciepło i miło!:) lubię takie stroje... sweter jest hitem, bo nie widać na nim żadnego zniszczenia czy znoszenia. A kominy lubię tak z założenia:) ciepłe i miłe i nie ciągną się po ziemi jak szalik, gdy się rozbieramy:)

    ReplyDelete
  32. Piękne zdjęcia i ty piękna a komin i buty uwielbiam.

    ReplyDelete
  33. Komin i botki świetne!

    ReplyDelete
  34. nie widzę skąd pierścionki, a są cudne!
    napisz proszę
    Ściskam, iLona

    ReplyDelete
  35. swietny outfit..!
    uwielbiam twoj kolor wlosow..! :)

    ReplyDelete
  36. twoja mama robi nawet niezłe zdjęcia :D
    aa stylizacja , nie zachwyca, ale super. Podziwiam Cię
    Pozdrawiam Filip :)

    ReplyDelete
  37. ten sweterek to istna perełka!! :) zazdroszcze!:)
    http://independent-am-place.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Super buty ma sarenza,zawsze ciekawe modele wybierasz no i cała stylizacja wygląda bosko.

    ReplyDelete
  39. Have уou ever thought аbοut creating аn e-booκ οr guest authοгіng on other blogs?
    I have a blog baseԁ on the ѕame ѕubjects you diѕcuss and would reallу
    likе tο have yοu sharе some stories/informatіon.
    I know my viewers would value your work. Ιf yοu аre evеn rеmοtely intегeѕted, fеel freе to shоot mе an e mail.
    Feel free to visit my weblog cnatrainingpage.com

    ReplyDelete
  40. Hej mam o cb pytanie podaabys mi stronz y fajnymi sukienkami ponieważ potrzebuje na bal czarnej <3

    ReplyDelete
  41. areyoufashion i szafomania mają fajne ; )

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !