Monday, January 21, 2013

New In For Spring

Przebywając w Warszawie postanowiłam odwiedzić kilka sklepów w Złotych Tarasach ; ) Zakupy ?Oczywiście z myślą o wiośnie do której niestety zostało nam jeszcze trochę czasu. Na szpilki z wąskimi czubkami czaiłam się od dawna, lecz nie mogłam się do nich ostatecznie przekonać. Przymiarka w sklepie zaważyła o ich kupnie a w mojej głowie pojawiło się już klika pomysłów na stylizacje : )
Wiosno ! Czekamy na Ciebie ! : )



torebka topshop 40 zł
glitterowe szpilki h&m 30 zł
platformy fleq

54 comments:

  1. jaka śliczna torebka i buty z kolcami!:)

    ReplyDelete
  2. Bardzo dziewczęca torebeczka. Czekam na stylizacje.

    Zapraszam do mnie:
    BloggerkaMarta.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Te glitterowe szpilki są u Ciebie w H&M w promocji? Dziś je oglądałam, u mnie kosztują 120 zl ;/

    ReplyDelete
  4. Swietna ta torebka i platformy <3

    http://badzprozna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Taka torebka za 40 zł i jeszcze z Topshopu?! Szczęsciara :D

    ReplyDelete
  6. Och! Torebka jest taka słodka, naprawdę idealna na wiosnę. Gratuluję takiej zdobyczy w naprawdę świetnej cenie. ;)

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    ReplyDelete
  7. torebka jest boska. kolor, ćwieki, kokarda - cudo! pasowałyby do nich moje nowe botki z metalowymi okuciami: http://www.eobuwie.com.pl/product-pol-47725-Botki-BLINK-300730-HH-1-BL-009.html jestem nimi zachwycona, sklep też się doskonale sprawdził

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie musisz reklamować swoich botków ; ) Już drugi raz zostawiasz do nich link..uwierz mi, że widać iż to reklama pomimo tego, że coś jeszcze piszesz. Odpuść sobie. Pozdrawiam ! ; )

      Delete
    2. ty robisz dokładnie to samo!

      Delete
    3. hahaha prawda.

      Delete
    4. Ale ona robi to na swoim blogu a nie wpierdala się komuś w post wrzucając linki do butów ( przepraszam za wyrażenie ) :D

      Delete
    5. Kochana dosadnie, ale masz 100 % rację ;D :*

      Delete
  8. torebeczka przepiekna!;)

    ReplyDelete
  9. Brokatowe szpile ! Oczywiście ja szczęśliwa biorę te cudeńka do ręki - cena 30 zł myślę "już są moje, teraz szukamy 38 i płacę" Szukam i szukam i same giganty.Moje życie straciło sens dopóki nie zobaczyłam creepersów również za 3 dyszki :d ten szał przecen :> Zakupy śliczne!



    zapraszam

    ReplyDelete
  10. PLATFORMY ♥

    http://coffney.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. love all of these items and what pretty photographs :)

    http://www.lovefromberlin.net/
    xx rae

    ReplyDelete
  12. Love everything! Still a long way to spring though! ^^

    ReplyDelete
  13. That bag is soooo gosh darn adorable~!!♥♥♥

    ReplyDelete
  14. Torebka jest po prostu nieziemska! Podoba mi się bardzo bardzo:) jest taka urocza,dziewczęca,a te ćwieki dodają jej pazurka. Świetna.
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  15. torebulka jest fantastyczne:) jakim aparatem robiłaś te fotki, są niesamowite:)

    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Bardzo fajne są te glitterowe szpilki . ;)

    ReplyDelete
  17. te "glitterowe" szpilki to jakieś mega paskudztwo przedpotopowe...

    ReplyDelete
  18. Torebka przesłodka, a buty rewelacyjne! :)

    ReplyDelete
  19. Piękne! Szkoda ze nie dane mi bylo byc w Topshopie:(
    http://vintagelilabelle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. cute bag! Gorgeous spikey heels aswell :)

    Hayley xx
    www.addictionstoshopping.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. piękne buciki i jedne i drugie:))))) zakochałam się:)

    ReplyDelete
  22. WOW!!!Torebka i buty z fleq SZAŁ;0

    ReplyDelete
  23. torebka przecudna! a buty strasznie przypominają te co masz na banerze od sarenza.pl, nie mogę się doczekać, aż użyjesz ich w stylizacji ;*

    ReplyDelete
  24. Nie powiem, zazdroszcze zdobyczy ;)

    ReplyDelete
  25. Buty, buty , buty, kiedy bedzie z nima stylizacja ?;)

    ReplyDelete
  26. zakochałam się w tej torebce ♥

    ReplyDelete
  27. buty z ćwiekami są przepiękne!

    ReplyDelete
  28. Hej hej , są juz wyniki z konkursu RUTHKOFOTO? :)

    ReplyDelete
  29. jeżu malusienki, te piękne brokatowe szpileczki kosztowaly tyko 30 zł?? no nie.. oszaleje!!! :) :)
    http://independent-am-place.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. z tą torebką to chyba żart za taką cene takie cudo!!! zazdroszczę

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !