Monday, January 12, 2015

Szkoła Makijażu z Douglasem


Hej Kochani! 10.01 w centrum handlowym M1 w Czeladzi miałam okazję wziąć udział w wydarzeniu "Szkoła Makijażu" organizowanym przez perfumerię Douglas. Podczas spotkania nauczyłyśmy się kilku nowych tricków oraz poprawnej techniki nakładania poszczególnych produktów : )
Wykonując makijaż korzystałyśmy z produktów marek Artdeco, Pupa oraz Revlon. Spotkanie przebiegało pod bacznym okiem wizażystki, która przez cały czas służyła nam pomocną radą.
Dzięki temu wydarzeniu przetestowałam kilka produktów, które znalazły się na mojej liście "must have", jest to m.in. mascara Vamp marki Pupa czy podkład Artdeco.
Chciałam serdecznie podziękować za zaproszenie oraz pozdrowić wszystkie dziewczyny z którymi miło spędziłam popołudnie (thesignofdesignstandupfashionpandamone, blessthemess).
Do następnego ;*


10 comments:

  1. Super post. Już wczoraj widziałam u jednej z uczestniczek fotorelację!

    ReplyDelete
  2. Na pewno fajna zabawa :)
    Bardzo lubię eksperymentować z makijażem a w gronie innych dziewczyn musiało być super :)

    ReplyDelete
  3. Bardzo fajna fotorelacja, ślicznie wyglądałaś kochana:)Magda

    ReplyDelete
  4. Śliczny sweterek! Mogę zapytać, gdzie go kupiłaś?:)

    ReplyDelete
  5. W jakiej miejscowości odbył się kurs? :)
    http://kosme-teria.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. W Czeladzi, jest wyżej napisane

      Delete
  6. a ja z kolei wyczaiłam świetną szminkę z Revlonu! :) Bardzo podobną do kultowych kredek do ust z Clinique. Polecam! Są mega trwałe! :)

    ReplyDelete
  7. Bardzo było miło Was wszystkie poznać, Mary ta szminka pasuje do Ciebie idealnie!

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !