Wednesday, January 27, 2016

The Best Of 2015

Rok 2015 był przełomowy. Z końcem stycznia rozpoczęłam swoją przygodę z pole dance, ale mam w zamiarze poświęcić temu osobny post, który będzie przydatny dla osób chcących rozpocząć treningi :) Przygotowałam dla Was stylizacyjne podsumowanie roku. Po kliknięciu w zdjęcie przeniesiecie się do danego posta. W tym roku mój blog obchodzi 5 urodziny. Jejjj, ale zleciało! :) Pozdrawiam Kochani :*

STYCZEŃ


LUTY


MARZEC


KWIECIEŃ


MAJ


CZERWIEC


LIPIEC


SIERPIEŃ


WRZESIEŃ


PAŹDZIERNIK


LISTOPAD


GRUDZIEŃ

11 comments:

  1. wszystkie cudowne, ale ta z września przebiła wszystko! wyglądałaś tam genialnie! <3 cudne zdjęcia :D
    Zapraszam ;)

    ReplyDelete
  2. Stylizacje wszystkie cudowne , i oby tak dalej kochana ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    każda piękna i idealna na swój
    sposób
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

    ReplyDelete
  4. Jeju, w tej marynarce różowej jak uroczo <3

    ReplyDelete
  5. Świetne stylizacje! Moja ulubiona to styczniowa :) Czekam na wpis o pole dance, bo na facebooku oglądałam Twoje filmiki i jestem pod wrażeniem, tym bardziej, że zaczęłaś dopiero rok temu!
    ann-aspiration

    ReplyDelete
  6. Wygląda to ok, podziwiam, że chce Ci się pozować, to nie takie proste.

    ReplyDelete
  7. prześliczna różowa pudrowa marynarka!! Jeszcze to połączenie z zegarkiem, cudne!

    Zapraszam do siebie, nowy pościk http://idacupas.blogspot.com <3

    ReplyDelete
  8. Jest co podsumowywać... genialne kreacje, bardzo miło oglądało się te zdjęcia z kreacjami. Rewelacyjnie na nich powychodziłaś :) czasem brakuje uśmiechu do pełni szczęścia ;)

    ReplyDelete
  9. kiedy jakiś nowy pościk?

    Zapraszam do siebie, http://idacupas.blogspot.com <3

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !